لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

اولین تریلر و تصاویر جدید بازی ویدیویی تن تن | سیگارهای فرعون

 

تریلر و تصاویر بازی تن تن سیگارهای فرعون Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh

کمپانی Tintinimaginatio و Microids از انتشار اولین تریلر و تصاویر جدید بازی ویدیویی Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh بسیار هیجان زده هستن. این بازی توسط استودیوی اسپانیایی Pendulo Studios، که نزدیک به ۳۰ سال تجربه ساخت بازی های کامپیوتری داره، در سال 2023 روی پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

 

 

این بازی ویدیویی با الهام از کتاب سیگارهای فرعون از مجموعه «ماجراهای تن تن» تولید شده که توسط هرژه خلق شد و بیش از ۲۷۵ میلیون نسخه ازش در سرتاسر جهان  فروخته شده.
در این بازی گزارشگر معروف و همراه وفادارش میلو قراره ماجراهای خارق العاده ای رو تجربه کنن. خبرنگار معروف پس از ملاقات با پروفسور سارکوفاگ در حین گشت و گذار در دریای مدیترانه، به جستجوی مقبره فرعون می پردازه.

 

بازی ویدیویی تن تن tintin reporter

 

راز تاریکی که در مقبره نهفته چیست؟

از مصر تا هند، با عبور از عربستان، تن تن و میلو به یک باند قاچاق مواد مخدر میرسن و این ماجراجویی جذاب تر میشه...
این بازی با وفادار بودن به کتاب و داستان اصلی، تصاویر و جهان زیبایی که هرژه خلق کرده، بازیکن رو در قلب مصر مرموز و دیگر سرزمین های زیبا غرق میکنه.

 


همچنین این گیم پلی با استفاده از عناصر و تکنیک های بصری مدرن، کاری میکنه تا بازیکن خودش رو کاملا جای تن تن تصور کنه: جستجو و تلاش برای یافتن سرنخ‌ها و حل معماها با کمک دیالوگ‌های رمزی + دنباله‌های ویدیویی، مراحل نفوذ یا حتی تعقیب و گریز هواپیما یا ماشین!

بازی تن تن ریپورتر یک بازی ویدیویی منحصر به فرد و خلاقانه هستش که به همه اجازه میده مثل یک گزارشگر واقعی ماجراجویی رو تجربه کنن!

بازی تن تن سیگارهای فرعون
این بازی در سال 2023 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

 

مقاله مرتبط: بازی ویدیویی تن تن و سیگارهای فرعون در سال 2023 عرضه می شود!

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش