لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

همکاری دیزنی با برند اسمگ SMEG و معرفی یخچال میکی موس

 

یخچال اسمگ با طرح میکی موس

 

نسخه جدید یخچال های FAB با طرح میکی موس

میکی موس، شخصیت محبوب دیزنی در بین کودکان و بزرگسالان، اکنون با همکاری کمپانی لوازم خانگی اسمگ ( به انگلیسی SMEG ) آماده ورود به خانه طرفداران دو آتیشه کارتون است.

 

یخچال میکی موس

 

برند ایتالیایی اسمگ یکی از تولید کننده های لوازم خانگی لوکس هستش و محصولات این کمپانی غیر از کیفیت و کارایی، به طراحی های  منحصر به فرد معروف هستند. شرکت اسمگ به دنبال موفقیت سری تولید محدود limited edition سال گذشته برای جشن 90 سالگی این شخصیت کارتونی، تصمیم گرفته است که یخچال جدید را با طراحی بسیار زیبا و مینیمال و همچنین کیفیت بالاتر معرفی کند.

 

کلید جذابیت گسترده برند اسمگ و میکی ماوس، ارزش های مشترک آنهاست، از جمله عشق به خانواده، خوش بینی، میل به برتر بودن و لبخند زدن به زندگی. یخچال‌های با کد FAB28RDMM4 که یکی از طرح های اصلی میکی موس روی آنهاست، میکی را در حالت بازیگوش نشان می‌دهند که سعی می‌کند به دسته یخچال برسد.

بخاطر طرح با نمکی که روی این محصول هست، مطمئنا هرکسی این یخچال رو داشته باشه روزانه بارها و بارها لبخند رو لباش میاره.
یخچال FAB28RDMM4 واقعا یک طرح فوق العاده و خاص هستش که هر بیننده ای رو جذب خودش میکنه.

 

یخچال اسمگ با طرح میکی موس دیزنی

 

طراحی و مشخصات فنی

طبق معمول اسمگ در این یخچال هم گوشه های منحنی و طراحی مینیمال خودش رو حفظ کرده و ظاهر محصول تقریباً بدون تغییر به نظر می رسد. اما از سال ۲۰۱۸ اسمگ تغییرات فنی و ظاهری جزئی رو برای سازگاری بیشتر با محیط زیست و استفاده راحت تر در محصولاتش ایجاد کرد. فناوری نوآورانه در این مدل شامل ویژگی‌های جدید و مهمی است که برای تضمین حداکثر کارایی و کارایی طراحی شده‌اند، مانند کلاس انرژی A +++، سیستم خنک‌کننده Multiflow، یک کشوی Life Plus 0°;C و دو نوار نورپردازی LED.

 

قیمت

از اونجایی که این محصول به صورت محدود یا اصطلاحا لیمیتد ادیشن تولید شده، ممکنه با گذشت زمان و کمیاب شدنش قیمتش تغییر کنه؛ اما در حال حاضر قیمت ارزی این محصول حدود ۳۰۰۰ دلار هست.

اگه بخوایم میانگین قیمت یخچال های موجود در بازار ایران رو با این مدل مقایسه کنیم، تفاوت دوبرابری دارن.

درواقع معادل ارزی یک یخچال خوب در ایران بین 1200 تا 1500 دلار هستش و با توجه به اینکه یخچال اسمگ طرح بسیار زیبا، کیفیت بالا و نسخه محدود داره، این تفاوت کاملا منطقیه.

 

نظر شما چیه؟ دوست دارین این یخچال قشنگ رو تو خونه تون داشته باشید؟

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش