لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

تغییر نام انتشارات اگمونت Egmont به فارشور Farshore

انتشارات اگمونت Egmont که یکی از شناخته شده ترین عناوین اون مجموعه کتاب های تن تن و میلو هست، تقریباً یک سال پس از پیوستن به کمپانی هارپرکالینز به عنوان یک بخش مستقل کودکان با مدیریت کالی پوپلاک، از نام و لوگوی جدید خود به نام Farshore رونمایی کرد. این تغییر نام تجاری نشان‌دهنده ماموریت این شرکت برای تبدیل کردن هر کودک به خواننده‌ای حرفه ای از طریق مجموعه متنوعی از کتاب‌های کودکان است.

 

تغییر نام اگمونت به فارشور

 

البته مجلات Egmont به عنوان یک تجارت جداگانه توسط Siobhan Galvin اداره می شود، اما عناوین دیگر به Farshore تبدیل شده است. پوپلاک گفت: «ما از نظر آنچه منتشر می‌کنیم استقلال داریم، اما زمانی که من یک کسب‌وکار مستقل را اداره می‌کردم، مجبور بودم صفر تا صد یک کسب‌وکار از تامین تا تولید و فروش را مدیریت کنم اما اکنون، از کمپانی هارپر کالینز از امور مالی گرفته تا منابع انسانی، و همچنین هزینه‌ای که از یک سازمان تولید متمرکز می‌آید، پشتیبانی داریم.»

 

Cally Poplak، مدیر اجرایی این کمپانی گفت: "پیوستن به HarperCollins فصل جدید و فوق العاده ای برای تجارت ما بوده است. این به ما این امکان را می‌دهد تا فعالیت خود به‌عنوان یک ناشر پیشرو کودکان را تقویت کنیم.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش