لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

اولین تیزر تریلر لایو اکشن سفید برفی ۲۰۲۵

لایواکشن های دیزنی، همیشه سر و صدا به پا میکنن مخصوصا وقتی صحبت از یکی از محبوب ترین پرنسس های این کمپانی یعنی سفید برفی باشه!

 

لایو اکشن سفید برفی

 

سفید برفی و هفت کوتوله یک فیلم فانتزی موزیکال به کارگردانی مارک وب بر اساس فیلمنامه ای از گرتا گرویگ و ارین کرسیدا ویلسون است. این فیلم که توسط Walt Disney Pictures و Marc Platt Productions تولید شده است، لایو اکشن انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله محصول 1937 دیزنی است که بر اساس داستان "سفید برفی" نوشته برادران گریم ساخته شده است. در این فیلم راشل زگلر در نقش سفید برفی و گال گدوت در نقش ملکه بازی می کنند.

 

لایو اکشن سفیدبرفی و هفت کوتوله

 

بازسازی این فیلم در اکتبر 2016 تایید شد و ویلسون به عنوان فیلمنامه نویس معرفی شد. وب در ماه می 2019 برای کارگردانی فیلم وارد مذاکره شد و در سپتامبر 2019 به عنوان کارگردان معرفی شد. فیلمبرداری عمدتاً در استودیو Pinewood در انگلستان از مارس تا ژوئیه 2022 انجام شد و فیلمبرداری پایانی در ژوئن 2024 انجام شد.

سفید برفی قرار است در تاریخ 21 مارس 2025 توسط والت دیزنی استودیو موشن پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

 

مشاهده تیزر ویدیویی سفیدبرفی و هفت کوتوله:

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش