لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

مدل موی تن تنی!

مدل موی کویف چیست؟

یکی از چیزهایی که تن تن رو ماندگار کرده، مدل موی منحصر به فردش هست که خیلی ها در ایران و خارج از ایران، این مدل مو رو با عنوان مدل موی تن تنی میشناسن.

تو این مقاله میخوایم خیلی ساده اما دقیق به بررسی این مدل مو بپردازیم...

 

مدل موی تن تن

 

ریشه و تاریخچه واژه quiff

ریشه شناسی کلمه "quiff" به طور دقیق مشخص نیست اما چند ایده برای منشا آن پیشنهاد شده است.

۱- اشاره به قطعه ای که شوالیه‌ها بالای سر و زیر کلاه خود می‌پوشیدند.

۲-یکی دیگر از حدس های دیگر که احتمال آن بیشتر است، کلمه هلندی kuif است. نام هلندی تن تن، که کویف ریشه آن است، کویفجه است که از همان کلمه می آید.

مدل موی کویف نام یک مدل موی مردانه است که در اون جلوی موها به بالا و بقیه مو به پایین شانه میشود تا در جلو حجم و قد ایجاد شود. این مدل مو بسیار شیک و در عین حال اسپرت هست و در بین مردانی که به دنبال مدل موی متمایز هستند محبوب است.

 

برای موارد مختلف، از قرارهای دوستانه گرفته تا رسمی، مناسب است و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که تقریباً با فرم صورت، زیبایی و نوع موی هر کسی مطابقت داشته باشد.

 

این مدل مویی است که توسط افراد مشهوری مانند رایان رینولدز، لئوناردو دی کاپریو، رابرت داونی جونیور و بسیاری دیگر استفاده شده و میتونه چهره هر کسی رو جذاب تر کنه.

اما بهترین تطابق برای یک مدل موی تن تنی فرم صورت مربعی است.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش