لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

معرفی مدل های سری icons و فیگور تن تن در گلدان آبی

 

فیگورهای تن تن icons

 

فیگورهای تن تن از سری icons یکی از محبوب ترین مجموعه مجسمه های تن تن هستن که بخاطر طرح های زیبا و جزئیات بینظیرشون خیلی ارزشمند هستن؛ برای همین تصمیم گرفتیم برای معرفی این مدل های دوست داشتنی، با ترجمه و برداشتی از سایت رسمی تن تن تو این مقاله درموردش بنویسیم.

 

در مورد این مجموعه جدید بگویید؛ چرا نام آن را "icons" گذاشتید؟

هدف از ساخت این مجموعه جدید، ارائه آثار کلاسیک هرژه در قالب مجسمه به دوستداران تن تن است. این فقط یک موضوع تجاری نیست و در تولید این مدل ها تحقیقات عمیقی انجام شده است. به دلیل اینکه سری آیکون شامل  صحنه های  معروفی از ماجراهای تن تن هستند، ما می خواستیم فراتر از آنچه در گذشته ساخته بودیم تولید کنیم تا به کلکسیونرها نسخه ای خاص تر از همیشه ارائه شود.

 

نام "icon" یا در فارسی "نشانه ها" برای تاکید بر موقعیت خاص به دست آمده توسط برخی از تصاویر و نقاشی ها انتخاب شد. هرژه با نبوغ خود و اهمیتی که در تاریخ کمیک استریپ داشت، توانست "کهن الگوهایی" ایجاد کند. مثل گلدان گل آبی،‌ زیر دریایی تورنسل و موشک معروف تن تن که همه طرفدارها با طرح شطرنجی سفید و قرمز میشناسنش.

 

فیگور تن تن گل آبی blue vase

 


شما نسخه جدیدی از تن تن و میلو پنهان شده در گلدان چینی را از روی جلد نیلوفر آبی تولید کردین. چرا این موضوع را برای اولین تولید مجموعه انتخاب کردید؟

نیلوفر آبی نقطه عطفی در کارهای هرژه بود. اغلب گفته می شود که این شاهکار اوست.
همچنین نام مجموعه در کنار پایه به عنوان امضا حک شده است.
البته، کلکسیونر همیشه این انتخاب را خواهد داشت که مجسمه خود را با یا بدون پایه آن در معرض دید قرار دهد.

 


آیا در ساخت این مدل چالش خاصی وجود داشت؟

جزئیات.
هرژه واقعاً در نیلوفر آبی شروع به طراحی دقیق ساختار داستان کرد. او از دکور و وسایل استفاده کرد تا به داستان عمق و واقع گرایی ببخشد. در واقع، نقوش گل روی گلدان و چوب پایه، هنر سنتی چینی را در طراحی جلد به تصویر کشیده.

به همین دلیل ما می خواستیم این جزئیات را بازآفرینی کنیم؛ کار آسانی نبود و چندین بار تلاش شد تا نتیجه مطلوبی در کارگاه حاصل شود.
پایه گلدان با طرحی گرد در هم تنیده تزئین شده است. با استفاده از تکنیک های مختلف و دو کد رنگی متفاوت رنگ آمیزی شد. رنگ تیره‌تر به شدت رقیق شده است تا در حفره‌ها قرار گیرد تا تأثیر عمق را برجسته کند؛ همچنین نقش گل با دقت بر روی سطح گلدان تکثیر شده است و نقاشی کاملا با دست انجام شده است؛ بنابراین رنگ آمیزی هر قطعه نیاز به توجه و دقت زیادی دارد.

اما همه این موارد باعث میشن تا مخاطب از نتیجه کار و مدل نهایی، لذت ببره و یکی از خاص ترین فیگورهای تن تن رو در کلکسیونش داشته باشه.
 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش