لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

درباره کاراکتر راستاپاپولوس

 

درباره شخصیت راستاپوپولوس

 

راستاپاپولوس دنبال شر، دشمن خوبی و البته یکی از شرورهای محبوب ماجراهای تن تن هستش!

نام کامل او، روبرتو راستاپاپولوس هست که برای اولین بار در صنعت فیلمسازی فعالیت میکرد، اما درواقع عضو و سردسته باند قاچاق مواد مخدر بود. استاد بزرگ یک سازمان مخفی که پیامدهای منفی برای جامعه داشته.

 

راستاپاپولوس

 

اولین حضور راستاپاپولوس در تن تن

این تصویر مربوط به تن تن در آمریکا هستش؛ مطابق تصویر، او در سمت چپ تن تن در حین جشن بزرگ نشسته و در جشن تن تن شرکت میکنه.

 

 

همچنین در سیگارهای فرعون ، تن تن با او در کشتی کروز همسفر میشه.

تا اینجا تن تن هنوز راستاپاپولوس رو نمیشناسه و فکرمیکنه او یک میلیاردر و مدیر شرکت معروف فیلمسازی هستش که از طریق مصر به عربستان میره تا به تصویربرداری یکی از فیلم های جدید خودش نظارت داشته باشه.

 

 

 

اما این فقط یک پوشش بود!

در حقیقت ، راستاپوپولس رئیس ارشد یک سازمان قدرتمند قاچاق تریاک هستش. جنایت و شخصیت اصلی او سرانجام در داستان نیلوفر آبی The Blue Lotus فاش میشه.

 

 

ظاهر و فعالیت

او دوباره در داستان کوسه دریای سرخ با نام هنری Marquis di Gorgonzola، ظاهر میشه. سرانجام ، در پرواز 714 سیدنی، کمی غرور خودش رو از دست میده و نقش او کاملاً رقت انگیز میشه. شرور وحشتناکی که از کارهای پلیدش لذت می برد، حالا به یک ماجراجوی رقت انگیز تبدیل شده است. او کاملاً مسخره است.

 

 

لباس های راستاپاپولوس

در مراحل مختلف ، این شخصیت منفی رو میتونید با لباس های متنوعی مثل لباس گاوچران، لباس تئاتر، تاکسدو  و کت و شلوار نسبتاً درخشان و زیبا دید.

 

 

 

پیشنهاد بگوسیب:

فیگور راستاپوپولوس در لباس صورتی

فیگور راستاپوپولوس با تتو

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش