لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

مولینسارت، نام خود را تغییر داد!

 

محصولات تن تن با برند جدید tintin imaginatio

 

مقدمه:

مولینسارت اصلی ترین و شناخته شده ترین کمپانی تولید کننده محصولات تن تن هستش.

از جمله فیگورهای تن تن، ماشین های تن تن و کتاب های تن تن و درواقع کپی رایت آثار هرژه در اختیار این کمپانی هستش.

اما طبق خبری که در سایت رسمی تن تن در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شد، قرار هست این شرکت فعالیت های خودش رو با برند و اسم جدیدی ادامه بده که تو این مقاله درموردش میخونیم...

 

Moulinsart s.a. نام خود را تغییر می دهد

پس از مرگ هرژه در 3 مارس 1983، به تدریج سازمانی برای حفظ آثار و حقوق هرژه راه اندازی شد.
در طول دهه 1980، چندین برند ایجاد شد، مانند Fondation Hergé، Tintin Licensing، BIL S.A که شرکتی بود که مسئول بهره برداری از حق چاپ و بازاریابی محصولات تن تن بود؛ اما این موسسه در سال 1988 منحل شد.


در طول دهه 1990، تحت نظر Fanny و Nick Rodwell، یک بازنگری اساسی در سیاست صدور مجوز اجرا شد که شامل خرید فعالیت‌های مجوز قبلی از Canal+ بود. در سال 1990، BIL نام خود را تغییر داد و با حفظ همان اهداف، به Moulinsart S.A تبدیل شد.

 

راهنمای بگوسیب:

نماد S.A که در انتهای نام تجاری ذکر شده، درواقع مخفف واژه فرانسوی Société anonyme هستش که برای نمایش شرکت یا کمپانی های سهامی عام کاربرد داره.


در پایان دهه 1990، اساساً دو شرکت وجود داشت: Moulinsart S.A و Fondation Hergé ASBL که برند دوم  در سال 2006 نام خود را به Studios Hergé ASBL تغییر داد. همچنین دو برند S.A. La Croix de l'Aigle و Musée Hergé در همان سال ایجاد شد.


به هرحال این اولین تغییر نیست و امروز نوبت شرکت Moulinsart است که نام خود را تغییر داده و به Tintinimaginatio s.a تغییر نام دهد.

 

 

لوگوی جدید تن تن

 

اما چرا این تغییر نام؟ به دو دلیل عمده:
۱- ما می‌خواستیم واژه تن تن رو به نام برند فعالیت‌های بازاریابی برگردانیم، زیرا این نام معروفی است که مزیت بسیار زیادی دارد و در سطح بین‌المللی بسیار شناخته شده است. نام تن تن در سراسر جهان مشهور است، در حالی که نام مولینسارت به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.


۲- این نام جدید منعکس کننده چشم اندازهای تازه به دنیای مجازی، دنیای خیالی و ایده های جدید است. ما مفهوم "تصویر" و "تخیل" را در آن می یابیم که دو پایه اصلی جهان هرژه هستند. این نام  به وضوح میل به خلق آثار جدید رو منتقل میکنه و شما فعالیت های جدیدی را که در چندین حوزه نوآورانه در حال توسعه هستند، خواهید دید.
اما در کنار این نوآوری‌ها، فعالیت‌های سنتی همچنان پابرجا خواهند بود. آنها همچنین نمایندگی خواهند شد، به همین دلیل است که نام Éditions Moulinsart بدون تغییر باقی مانده است.

 

 

Hachette

یکی از پروژه های جدید این شرکت در سال آینده، معرفی جیپ محبوب تن تن در سایز بزرگ مربوط به داستان کره ماه هستش.

در پایان سال، مجموعه‌های Moulinsart و Hachette در فرانسه عرضه خواهند شد، کیت مدل ساخت جیپ که در Destination Moon به نمایش گذاشته شده است.

 

 

جیپ کره ماه تن تن در مقیاس ۱/۸

 

این مدل در مقیاس 1/8 شامل کاراکترهای تن تن، میلو، کاپیتان هادوک و پروفسور تورنسل است. هر هفته، یک کیت با مجموعه ای از قطعات برای مونتاژ، یک کتابچه اختصاصی با مقالات جذاب در مورد تاریخچه جیپ کره ماه و همچنین یک راهنمای مونتاژ با دستورالعمل های گام به گام ارائه می شود.


تاریخ انتشار: اواخر دسامبر 2022 - اوایل ژانویه 2023

معادل اوایل دی ۱۴۰۱ تا بهمن ۱۴۰۱


شماره 1 مجموعه با قیمت 1.00 یورو
شماره 2 مجموعه با قیمت 5,99 €
شماره 3 مجموعه و پس از آن، به قیمت 11,99 €

 

 

نظر شما درمورد  تغییر نام مولینسارت چیه؟ بنظرتون به اندازه مولینسارت زیبا و دوست داشتنی هست؟

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش