لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

۷ ایده ناب برای کلکسیون و دکوراسیون لاکچری

یکی از چیزهایی که به ما احساس برتر بودن میده، اینه که خاص باشیم و یکی از راه های خاص بودن، داشتن کلکسیونه!

 

۷ ایده برای جمع آوری کلکسیون

 

خودتون رو درحالتی تصور کنید که بیشتر مردم درگیر زندگی روزمره هستن اما شما با صرف کمی زمان و سلیقه، میتونید مرتبط با علاقه مندیتون، کلکسیونی زیبا از آیتم هایی داشته باشید که مشابهش رو کسی نداره و هرروز و هر شب که نگاهش میکنید لذت میبرید؛ ضمن اینکه جمع آوری کلکسیون یکی از سالم ترین سرگرمی هاست و حتی با گذر زمان ارزشمندتر میشه.

ما در بگوسیب با مشورت از با سلیقه ترین دوستانمون ۷ تا از موضوعات بی نظیر رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید اولین قدم رو برای زیباتر کردن دکورتون بردارین.

 

۱- کلکسیون لوازم آنتیک و قدیمی

یکی از پرطرفدارترین چیزهایی که کلکسیونرها عاشقشن، لوازم قدیمی و نوستالژیه. از محبوب ترین اونها میشه به گرامافون، چرخ خیاطی، ماشین تایپ و دوربین های کلاسیک اشاره کرد.

اینجور لوازم ها و آیتم های قدیمی وو دست دوم رو به راحتی میتونید در سمساری ها و خصوصا سایت های معتبری مثل ایسام پیدا کنید.

 

۲- کلکسیون فرش

فرش آیتم بسیار لوکسی هست و انتخابش نیازمند صرف زمان و سلیقه زیادی نسبت به بقیه موارد هست. همچنین جمع آوری کلکسیون فرش بودجه و فضای زیادی میخواد و همه این ها باعث میشه افراد خاصی سراغش برن و بسیار گزینه لوکسی به حساب میاد.

کلکسیونرهای فرش معمولا اتاقی رو برای اینکار اختصاص میدن و یا گلیم های زیبا رو به صورت قاب شده یا بدون قاب در محیط خونه یا محل کار استفاده میکنن.

 

کلکسیون فرش

 

۳- کلکسیون فیگور و مجسمه

یکی دیگه از موضوعاتی که میتونه شمارو خاص تر کنه، انتخاب مجسمه و فیگورهای کلکسیونی هستش. از اونجایی که خودمون هم عاشق این دسته بندی هستیم، پیشنهادمون مجسمه های دیزنی، فیگورهای تن تن و فیگور ویلوتری هستش.

اگه عاشق انیمیشن، هنر و دنیای کاراکترها باشین، این آیتم ها میتونن بسیار زیبا و دوست داشتنی باشن؛ ضمن اینکه کمتر کسی در ایران و حتی دنیا سراغشون میره.

 

کلکسیون فیگور و مجسمه

 

۴- کلکسیون کتاب و کتابخونه

کتاب همیشه بهترین دوسته و با کمی سلیقه میتونی یه کلکسیون و کتابخونه بسیار زیبا داشته باشی.

اگه صرفا به عنوان یه وسیله دکوری مدنظرتونه، میتونید کلکسیونی از کتاب های انگلیسی قدیمی و جدید رو در یک کتابخونه چوبی با طرح پتینه و کهنه کاری قرار بدین که ظاهر بسیار فوق العاده ایی داره.

و یا اگه از قبل کتاب های زیادی دارین، فقط کافیه به ترتیب رنگ بچینید تا از زیباییش لذت ببرید. همچنین کتاب های بسیاری موجودن که فقط تعداد محدودی ازشون در دنیا چاپ میشه و غیر از زیبایی، ارزش کلکسیونی زیادی دارن.

 

کلکسیون کتاب

 

۵-کلکسیون ساعت، جواهرات و انگشتر

این دسته بندی یکی از لوکس ترین هاست و با توجه به سلیقه تون، میتونید کلکسیونی از ساعت های مچی کلاسیک، اسپرت یا جواهراتی مثل انگشتر و سنگ های قیمتی داشته باشید.

این دسته بندی مثل مجسمه نیازمند ویترین های شیشه ای هستش که بتونید به زیباترین شکل ممکن کلکسیونتون رو به نمایش بزارید.

 

 

۶- کلکسیون ماکت ماشین

بیشتر آقایون در کودکی تجربه خرید ماکت ماشین رو داشتن و مطمئنا الان هم اگه بدونید این سرگرمی برای بزرگسال ها جدی تر از جوون هاست، بیشتر بهش فکرمیکنید. ماشین ها دنیای بزرگی دارن و هرکس طبق یه دسته بندی اون ها رو جمع میکنه. مثل: برند تولید کننده، مقیاس، رنگ و...

یکی از خاص ترین دسته بندی های ماشین که در بگوسیب ارائه میدیم، ماشین های تن تن هستش که بسیار خاص هستن و کمتر کسی سراغشون رفته.

 

 

۷- کلکسیون تابلو نقاشی

حتی اگه کسی اهل هنر نباشه، از دیدن نقاشی های زیبا لذت میبره. تصور کنید بخشی از زندگی شما به دیدن و انتخاب تابلوهای زیبا و آشنا شدن با دنیای هنر بگذره. یا زمانی که برای استراحت برای نوشیدن قهوه یا چای روی مبل نشستین یا درحال کتاب خوندن و حتی کار هستین، مناظر و تصاویر زیبایی رو ببینید که خستگی رو از تن شما در میکنه.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش