لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

درباره شخصیت ژنرال آلکازار

 

درباره شخصیت ژنرال آلکازار

 

"آلکازار" یک واژه اسپانیایی است که به یک قصر محکم اشاره می کند. این کاخ ها توسط مورها (مردمی با ریشه بربر) در طی فتح اسپانیا (قرن 12 و 13) ساخته شده اند.

 

شغل و حرفه

ژنرال آلکازار یک افسر پلیس با درجه بالا هستش و همیشه درحال رقابت با ژنرال تاپیوکا بر سر فتح بیشتر در جنگ ها هستش.

همچنین او خود را به عنوان یک پرتاب کننده چاقو در یکی از بزرگترین سالن های موسیقی تحت نام رامون زاراته متمایز کرد.

 

ژنرال آلکازار ماجراهای تن تن

 

سرگرمی ها

 آلکازار جدا از موضوع سیاست و شغلش، شطرنج بازی می کند و به سیگار علاقه دارد.

 

ژنرال آلکازار تن تن گوش شکسته

 


کمی تاریخ

داستان گوش شکسته شده The Broken Ear Tintin که در آن آلکازار برای اولین بار ظاهر شد، الهام گرفته از یک درگیری خونین بود که در دهه 1930 بولیوی و پاراگوئه بر سر قلمرو "گرن چاکو" که ظاهراً دارای منابع نفتی بزرگی بود می جنگیدند.  این جنگ را «جنگ نفت» نامیدند. البته انگیزه واقعی جنگ، تمایل بولیوی برای دسترسی بهتر به رودخانه پاراگوئه بود. نام "گران چاکو" در داستان هرژه به "گران چاپو" تبدیل شد.

 


سن تئودوروس در صفحه اول تن تن و پیکارو ها، جایی که هرژه دخالت قدرت های تجاری در امور سیاسی کشورهای جهان سوم را به صورت کاریکاتور به تصویر کشیده است.

 


همسر ژنرال آلکازار

پگی Peggy همسر آلکازار هستش؛ او یک زن بی اعصاب آمریکایی است و با هیچکس رفتار خوبی ندارد!

 

 

اگرچه در کتاب گفته نشده است، اما پگی دختر باسیل بازاروف، دلال اسلحه است که در داستان گوش شکسته The Broken Ear ظاهر می شود.

یکی از طنازی های هرژه مربوط به همین شخصیت است؛ یک دلال اسلحه بین المللی یونانی که ثروت خود را از صنعت مرگ در جنگ جهانی اول بدست آورده است.

 

باسیل بازاروف در ماجراهای تن تن

 

از زبان خود هرژه

ژنرال آلکازار کمی مبهم است! او هم دوست و هم دشمن تن تن است، بسته به اینکه تن تن در جهت هدف او خدمت کند یا مانعی برای آن باشد.

پایبند بودن به اجرای قوانین، جاه طلبی های شخصی و جدی بودن در تصمیمات؛ این موارد چیزهایی هستند که شخصیت ژنرال با آن ها تعریف میشود.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش