لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

درباره لایو اکشن جدید تن تن

 

لایو اکشن جدید تن تن

 

تقریبا ۱۰ سال  از زمان اکران لایو اکشن ماجراهای تن تن، داستان راز اسب شاخدار گذشته و طرفدارای تن تن منتظر انتشار قسمت جدید از سوی استیون اسپیلبرگ و پیتر جکسون هستن؛ اما هنوز خبر قطعی درمورد ساخت فیلم جدید داده نشده!

 

 

انیمیشن تن تن راز اسب شاخدار
تن تن راز اسب شاخدار | استیون اسپیلبرگ

 

 

ولی اخیرا ساخت لایو اکشن سینمایی جدید با کارگردانی جدید از این مجموعه‌ی محبوب تأیید شده.

 

 

لایو اکشن جدید تن تن با کارگردانی پاتریس لوکنت

در بین تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از داغ ترین خبرها اینه که پاتریس لوکنت، کارگردان فیلم The Man on the Train (مردی در قطار) به فکر تولید یک لایو اکشن با اقتباس از ماجراهای تن‌تن هستش.

 

براساس گزارش رسانه‌ی فرانسوی فیگارو، پاتریس لوکنت قصد داره تا یک لایو اکشن با اقتباس از داستان جواهرات کاستافیوره، نوشته‌ی هرژه بسازه که اتفاقات داستان، تماماً در کاخ آبا و اجدادی کاپیتان هادوک، یعنی قصر مولینسارت رخ میدن.

 

 

همه چیز برای ساخت لایو اکشن تن تن آماده است؟

البته ظاهراً مشکلاتی بر سر امتیاز پخش آن بین پارامونت فرانسه و امتیاز داران تن‌تن وجود داره که امیدواریم تا زمانی که پاتریس لوکنت از فیلم‌برداری فیلم Maigret and the Dead Girl (مگره و دختر مُرده) حل‌وفصل شود که برای فیلم‌برداری در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

 

 

پاتریس لوکنت
پاتریس لوکنت

 

استیون اسپیلبرگ
استیون اسپیلبرگ

 

 

اسپیلبرگ یا پاتریس لکونت

مطمئنا استیون اسپیلبرگ کارگردان خیلی معروف و محبوبیه و با ۳ جایزه اسکار، یکی از موفق ترین کارگردان های تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم هستش.

او شش بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین کارگردانی شده که دو بار برای فیلم های فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان برنده اون شده.

اما در نهایت برای طرفدارای تن تن و مخاطب های دیگه، مهم نتیجه نهایی هستش و هرکدوم از این ۲ کارگردان اگه فیلم جدیدی از تن تن بسازن، خیلی خبر خوشحال کننده ایه و با استقبال خوبی رو برو میشه.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش