لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

مجسمه های جدید جیم شور | مردم دوست دارن فیگور کدوم انیمیشن ساخته بشه؟

 

مجسمه های جیم شور، مجسمه دیزنی

 

 

سلام دوست قشنگ بگو سیب، امیدوارم حالت عالی باشه.

همونطور که میدونی، سازنده مجسمه های Disney Traditions، آقای جیم شور هستش که به تازگی داخل سایت رسمیش نظرسنجی انجام داده تا بدونه طرفدارهای دیزنی دلشون میخواد فیگور کدوم شخصیت ها ساخته بشه.

 

از اونجایی که یکی از محبوب ترین کالاهای بگو سیب مجسمه های دیزنی هستن، تصمیم گرفتیم نتیجه این نظر سنجی و صحبت های آقای جیم شور رو باهات به اشتراک بزاریم:

 

با تشکر از همه کسانی که در نظرسنجی دیزنی ما شرکت کردند ، پاسخهای زیادی دریافت کردیم! دیدن شور و اشتیاق شما و ایده های شما واقعاً ذهنم را به کار انداخت و برایم بسیار جالب بود. در اینجا برخی از طرح ها و برنامه هایی که ما توانستیم از پاسخ های شما بدست آوریم و در آینده خواهیم داشت رو به اطلاع میرسانیم.

 

ساختن مجسمه ها تا ابد ادامه دارد!

پاسخهای بسیار متنوعی دریافت کردیم که تقریباً هیچکدوم حتی به 10٪ هم نرسید. ایده های شما دامنه ای از Fantasia تا Bedknobs و Broomsticks تا Frozen را در بر گرفت. و برخی از آنها واقعاً من را گیج کرده یا من را به مسیرهای جدیدی سوق داده اند. من ایده های 3 Caballeros را دوست دارم ، جالب خواهد بود.. من فکر می کنم این نوع تنوع و اشتیاق نشان می دهد که مردم واقعاً طرفدار دیزنی هستند تا اینکه فقط یک داستان خاص را دوست داشته باشند. من افتخار می کنم که با مجموعه بزرگی مثل دیزنی همکاری. میکنم.

 

 

مردم سری story book را دوست دارند.

 درصد زیادی از ایده های شما مربوط به کاراکترهای متعدد و با جزئیات بیشتر بود. ما درخواست های زیادی برای ساخت صحنه های هرکول دریافت کردیم، و همینطور من واقعاً ایده پوکاهانتس با مادربزرگ بید را دوست داشتم. من از دیدن بازخوردهای شما بسیار خوشحال شدم ، من واقعاً دوست دارم روی این طرحهای پیچیده کار کنم.

 

 

همه شما شخصیت های منفی رو دوست دارین !

(دیزنی می داند که بدون یک شرور خوب نمی توانید داستان خوبی داشته باشید). ما درخواست های زیادی از اورسولا از پری دریایی کوچک و بقیه شخصیت های منفی دریافت کردیم. باز هم ، من از دیدن این نظرسنجی خوشحال شدم. من عاشق کار روی این کاراکترها هستم!

 

 

برای انیمیشن های کلاسیک و قدیمی به اندازه فیلم های جدید علاقه و اشتیاق وجود دارد.

من انتظار داشتم که اکثریت ایده ها از فیلم های ساخته شده از سال 1990 ، علائدین و موارد دیگر باشد. اما فیلم های قدیمی مانند سفید برفی و پینوکیو زیاد طرفدار نداشته باشند. این نشان می دهد این شخصیت ها ماندگار هستند یا با نگاهی دیگر به این موضوع، می تواند به این معنی باشد که بسیاری از افرادی که در نظر سنجی شرکت کرده اند، هم سن من هستند و با این شخصیت ها خاطره دارند!

 

 

علاقه واقعی به شخصیت های زن ، نه فقط شاهزاده خانم ها وجود دارد.

ما درصد زیادی درخواست برای مینی، تینکر بل و دوستانش دریافت کردیم. خوب است که میبینیم میکی و دونالد تمام توجه را جلب نمی کنند!

 

 

 

اما چیز جالبی که مشاهده کردیم، علاقه به شخصیت های ثانویه بود.

ایده هایی در مورد Meeko ، Pascal ، Figaro ، Mushu ، Thumper and Flower ، Pegasus وجود داشت ، حتی یکی برای Centaurs از Fantasia این فقط نبوغ خلاق را نشان می دهد که این سالها دیزنی را حفظ کرده است.

 

 


بر اساس آنچه که گفته شد، در اینجا لیست 10 فیلم برتر که می خواهید از آنها طراحی شود رو قرار دادیم.

باز هم هیچ کدام از این گزینه ها به بیشتر از ۱۰ درصد نرسیدن؛ بنا براین رقابت بسیار نزدیک است و هرکدام محبوبیت بالایی دارن.

 

Coco
UP!
Hocus Pocus
Mary Poppins
Tarzan
Brother Bear
Lady and the Tramp
Lion King
Frozen
Sword in the Stone

 

 

منبع: ترجمه و برداشتی از وبسایت رسمی جیم شور

 

مقالات پیشنهادی:

جیم شور، سازنده مجسمه های دیزنی

راه های تشخیص فیگور اورجینال دیزنی از فیگور کپی

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش