لوگوی بگوسیب
begooseeb logo

تازه ترین اخبار درباره لایو اکشن تام و جری

 

 

لایو اکشن تام و جری

 

نسخه لایو اکشن تام و جری یک فیلم-انیمیشن آمریکایی هستش که بر اساس شخصیت های محبوب تام و جری ساخته شده. این فیلم به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی کوین کاستلو ساخته شده.

 

 

صداپیشه ها و بازیگران تام و جری

هر دو شخصیت توسط هانا، صداپیشه طولانی مدت این زوج و همچنین سه صداپیشه دیگر آنها انجام خواهد شد. مل بلانک و جون فوری از طریق ضبط های بایگانی و فرانک ولکر که در نقش خود به عنوان یک هنرمند جلوه های صوتی از مجموعه تلویزیونی کودکان و نوجوانان نمایش 1990 و تام و جری و فیلم 2002 تام و جری: حلقه جادوئی گویندگی کرده. همچنین در این فیلم Chloë Grace Moretz ، Michael Peña ، Rob Delaney ، Colin Jost و Ken Jeong بازی خواهند کرد.

 

 

زمان دقیق اکران لایو اکشن تام و جری

تام و جری قرار است در تاریخ 5 مارس 2021 در ایالات متحده توسط کمپانی برادران وارنر اکران بشه که به دلیل همه گیری کرونا COVID-19 از تاریخ انتشار اولیه یعنی: دسامبر سال 2020 به تأخیر افتاد.

این اولین فیلم-انیمیشنی هستش که بعد از 16 سال شخصیت های تام و جری رو دوباره به نمایش میزاره.

 

 

 

داستان فیلم

تام از طرف صاحبانش مورد بی مهری قرار میگیره و بخاطر  ناتوانی در انجام دادن کارها به عنوان گربه خونه، اون رو بیرونش میکنن و برای آخرین بار با رقیب قدیمی و موش شیطون (جری)، تو خونه شیطنت میکنن و بدون هیچ غذایی راهی خیابونا میشن.

داستان فیلم از جایی شروع میشه که کایلا با بازی کلویی گریس مورتس، به‌عنوان دختری که میخواد تو برگزاری مراسم‌های بزرگ موفق باشه، وارد یک هتل مجلل میشه. کایلا قراره بزرگ‌ترین عروسی دنیارو تو این هتل برگزار کنه ولی خیلی زود میفهمه که یک موش سرسخت و خراب‌کار به اسم جری تو یکی از گوشه های هتل جا خوش کرده.

 

برای همین به سراغ استخدام دشمن همیشگی اون، یعنی تام میره و درواقع بخش بیشتری از فیلم به نبرد تام و جری در این هتل بزرگ مربوط میشه. بسیاری از شوخی‌های استفاده شده داخل فیلم  قراره بیننده رو به یاد بعضی از مفرح‌ترین سکانس‌های کارتون‌های کلاسیک «تام و جری» بندازه. اصلا مگه میشه حضور تام و جری کنار یک پیانو تو بهترین هتل نیویورک رو دید و به یاد گذشته لبخند نزد؟

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش